vrijdag 12 augustus 2011

Nieuwe start

Amstel Gold Race, Klimmen-Banneux-Klimmen, Jan Janssen Classic, Marmotte, Alpe d'HuZes. Zomaar een greep uit de verzameling ritten die ik de afgelopen jaren reed. Lange, lange ritten, voor de lange adem, de 2e en soms 3e adem en heel af en toe helemaal geen adem meer! Met veel plezier gedaan maar nu is het even tijd voor wat anders. Geen halve of hele dagen meer in het zadel maar nu even lekker hard fietsen. Van toertochten naar de formule 1!
Misschien een beetje raar om op "late" leeftijd hieraan te beginnen (volgend jaar zie ik die man van die mosterd, slik) maar dat maakt het niet minder leuk en spannend. Na een paar probeersels vorig jaar ga ik mij nu maar eens serieus storten in de wereld van het betere ellebogenwerk, duwen, trekken en schelden. Maar wees niet bang aanstaande collega wedstrijdrijders, ik hou het netjes!
Een nieuwe start in de amateur sportklasse en in het mooie lichtblauw (goh, wat staat dat mij goed! :-)) van Restore Cycling. Ik twijfel of ik alvast een vitrinekastje bij IKEA ga halen en wat extra bloemenvazen, maar ik geloof dat ik me maar bescheiden op moet stellen en eerst eens wat ervaring ga opdoen.
Een nieuwe start en dus ook een nieuw blog (klik hier voor mijn vorige blog met al mijn vorige fietservaringen) en nog helemaal leeg en klaar om te vullen met nieuwe smeuïge verhalen.
De lay-out is nog niet helemaal je-van-het maar daar wordt nog aan gewerkt. Ik zou zeggen kom regelmatig even langs om te kijken hoe het ervoor staat en wat ik zoal heb gepresteerd (of niet) op wielergebied. Tot gauw!

5 opmerkingen:

  1. Welkom terug en dat nog wel met een nieuwe site. Succes.

    Lars

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 't er al gelikt uitzien en hoop je vele malen in het peloton en uiteraard op kop te zien in het prachtige lichtblauw. Je hebt nu al een fan! Je shirt lange mouwen.... ligt nog in m'n auto, hahaha.
    Liefs, 3Ly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieve Ton, ook wij gaan je weer trouw volgen. Ik weet zeker dat je met grote regelmaat op t podium terecht gaat komen. Succes..
    Dikke kus Pluis en Beer xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een ommezwaai. En ik geloof dat je het direct al goed doet, zo zag ik op twitter voorbij komen. Tenzij ik me vergis. In ieder geval succes en probeer heel te blijven!

    grt Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi experiment Ton. Ben zelf ook al een avondje bij de clubcompetitie wezen kijken om te zien of dat wat voor mij is. Zo te lezen zitten we een beetje in dezelfde "levensfase" dus ik ben heel benieuwd hoe je het ervaart op jouw leeftijd. Gr. Johan

    BeantwoordenVerwijderen