dinsdag 3 januari 2012

Goede voornemens

Allereerst de allerbeste wensen voor 2012 voor al mijn (al dan niet afgehaakte) bloglezers. Het heeft de laatste tijd flink geëchood in deze "blogruimte" zonder nieuwe berichten en verlaten bezoekers. Tijd dus voor goede voornemens die op alle gebied hard nodig zijn. De vetreserve rond mijn middel begint weer angstvallige vormen aan te nemen en de benen staan al weken stil. Het ontbreken van motivatie heeft mij weer in de lastige positie van het "opnieuw opstarten" gebracht. Ik weet hoe moeilijk het is om na een lange rustperiode de draad weer op te pakken maar ik ben nog dommer (of liever luier) dan die ezel en diezelfde steen. De zoveelste keer dat ik er met mijn harses tegen aan stoot! Hoe ouder hoe wijzer luidt het spreekwoord maar ik schijn het niet te leren. Een racefiets voor de wintermaanden met mooie nieuwe Shimano Ultegra groep erop en een spliksplinterhagelfonkelnieuwe Cube MTB staan er helemaal klaar voor. Schoon, blinkend (matglans door een dun laagje stof) en ready to go! Aan het materiaal ligt het niet.
Het is simpel. Ik moet gewoon een flinke schop onder mijn reet krijgen, er zijn geen excuses meer.
Het jaar 2012 zou toch mijn jaar moeten worden. "Verlost" van alle Ad6-perikelen en zonder agenda vol ellenlange toertochten kan ik voor 100% het eerste volledige wedstrijdjaar in. De sportklasse-licentie ligt al te glimmen op het nachtkastje en met de indeling in de categorie Masters 50+ kan ik de bloemen bij wijze van spreken al ruiken. Dit zou toch het jaar worden waarin ik alle voordelen ging uitbuiten en omzetten in resultaten? Nu ik kan profiteren laat de motivatie het afweten. De timing is dus ook al om te huilen!
Goede voornemens daar heb ik dus eigenlijk helemaal niets aan realiseer ik mij nu. Het is al te laat voor plannen, ik moet het nu gaan doen. Geen tijd meer voor Wordfeud of andere nutteloze smartphone spelletjes. De fiets, de fiets en anders niets. Ik moet nu gaan beginnen. NU!!!!
Vanavond op de Tacx. Zeker weten.

2 opmerkingen:

  1. Dat vindt ik een mooie slogan voor 2012: "De fiets, de fiets, en anders niets!". p.s. Als ik je nog ergens kan helpen een virtuele schop onder je virtuele reet te geven dan hoor ik het graag..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ton! Het beste ook voor 2012. Ook hier heeft t ge-echood op het gebied van het blog. Ik ga t weer een beetje oppakken en de wetenschap dat jij weer aan de slag gaat helpt ook! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen